Wat is Stichting Leef 'ns echt?

Stichting Leef 'ns echt wil je op weg helpen wanneer je het gevoel hebt dat je vastgelopen bent. Dit kan gekomen zijn door allerlei oorzaken en situaties in je leven. Wetend dat Jezus de Weg, de Waarheid en het Leven is willen we samen met Hem op zoek gaan naar een nieuwe balans, en naar dat waar Hij jou voor heeft bedoeld in dit leven. Het is zonde als je dat doel zou missen!

Voor Hem is niets onmogelijk en Hij heeft ons zoveel principes gegeven in Zijn Woord, de Bijbel. Daardoor, en door de leiding van de Heilige Geest willen we ons laten inspireren op onze zoektocht. Wil je rust ervaren in je leven? Laten we dan samen naar Hem gaan die zegt: Kom naar Mij als je moe en belast bent en Ik zal je rust geven (Mattheüs 11:28).

Stichting Leef 'ns echt biedt drie mogelijkheden, of een combinatie daarvan: pastorale begeleiding, andullatietherapie en buiten bezig zijn met het verzorgen van de dieren. Voor meer informatie klik op het desbetreffende kopje in het menu.

Als Stichting Leef 'ns echt hebben we er bewust voor gekozen om geen kosten in rekening te brengen voor ons pastorale werk. Dit doen wij omdat we graag gratis willen uitdelen wat we van God ontvangen hebben. Op deze manier willen we iedereen die dit nodig heeft kunnen ondersteunen. Natuurlijk zijn er wel kosten aan verbonden om ons werk mogelijk te maken. Mocht u ons werk willen ondersteunen, maak dan uw gift over op onderstaand rekeningnummer:

NL83 RABO 0338 0907 03 t.n.v. Stichting Leef 'ns echt.