Wie zijn wij?

Stichting Leef 'ns echt bestaat uit een gedreven team van mensen die dit werk steunen door middel van gebed, financiën en/of een helpende hand.

Onze praktijk wordt gerund door Hanneke Louwerse. Hanneke heeft een passie voor God en mensen. Zij gelooft dat er voor iedere persoon en elke situatie hoop en herstel mogelijk is. In de loop van haar leven heeft Hanneke veel mensen ontmoet. Verschillende mensen kwamen op het juiste moment in haar leven en hielpen haar om dichter bij God en haarzelf te komen. Daardoor kwam er weer nieuw perspectief. Ze heeft al veel mensen mogen bemoedigen en ze vond het geweldig om een stukje met hen mee te wandelen op hun levensweg. Het samen praten, nadenken en bidden bracht zoveel moois. Hieruit is het verlangen ontstaan om Stichting Leef 'ns echt op te richten.

Hanneke is getrouwd en moeder van twee volwassen kinderen. Ze heeft als verpleegkundige gewerkt in het ziekenhuis, de wijkverpleging, de verslavingszorg en de psychiatrie. Daarnaast is Hanneke ook ervaringsdeskundige. Het is haar verlangen om gebruik te maken van alle verzamelde kennis, maar bovenal van Gods liefde en herstellende kracht, om door te geven aan mensen die daar naar op zoek zijn.